S obzirom na tijek epidemiološke situacije napominjemo da Odlukom o iznimnom dopuštenju rada uz pridržavanje posebnih uvjeta za određene vrste tržnica i objekata na tržnicama za vrijeme proglašene epidemije COVID-19
- nije dopuštena prodaja na klupama, već samo u zatvorenim prostorima tipa prodavaonica ili kioska.
Radno vrijeme zatvorenih objekata u sastavu požeške tržnice je od 8 do 12 sati.
Dodatni uvjeti koje se treba osigurati da bi se dopustio rad na naprijed navedenim tržnicama:
- osigurati da se kod ulaza u ili pred prodavaonicama i kioscima, odnosno ulaza u zatvorene tržnice, kao ni u samim prostorima zatvorenih tržnica, ne stvaraju gužve, te jasne upute o tome staviti na sve ulaze u zatvorene tržnice i vidljiva mjesta u prodavaonicama i kioscima. Osim jasnih uputa, na svakom ulazu u tržnicu, moraju se osigurati zaštitari ili redari koji će propuštati kupce na način da se na prostoru tržnice niti u jednom trenutku ne nađe previše kupaca (preporučuje se ograničiti broj kupaca koji mogu istovremeno boraviti u prostoru tržnice za svaku tržnicu ovisno o veličini i karakteristikama prostora ). Ako se ocijeni potrebnim, zbog veličine tržnice ili drugih razloga, preporučuju se zaštitari ili redari i u samoj tržnici.
- primjenjivati mjere pojačane higijene i svakodnevnog čišćenja svih prostora;
- organizirati rad tako da bude osigurana što veća međusobna udaljenost radnika i kupaca uz poštivanje strogih mjera socijalnog distanciranja (posebnu pozornost posvetiti razmaku između klupa na kojima se prodaje hrana);
- redovito provjetravati prostore;
- u zatvorenim tržnicama, u prostorima za korisnike osigurati punktove s dezinfekcijskim sredstvima za ruke te uz njih postaviti kratku obavijest o općim mjerama smanjenja rizika od zaraznih bolesti;
- na vidnim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri socijalnog distanciranja.
Odlukom Stožera civilne zaštite RH obustavljen je rad tržnica i svih objekata u sastavu tržnica u kojima se obavljaju druge djelatnosti.
S radom je tako prestala i Gradska tržnica Požega u unutarnjem i vanjskom dijelu te prodavaonice u sklopu nje.
Kako bi zakupcima prodajnih površina u sklopu Gradske tržnice Požega te zakupcima poslovnih prostora pomogli da što bezbolnije prebrode krizu vezanu za pojavu koronavirusa, Komunalac Požega d.o.o. pokrenuo je e-tržnicu.
Na internetskim stranicama www.komunalac-pozega.hr postavljen je banner E-TRŽNICA. Klikom na njega otvara se tablica s popisom OPG-ova, kontakt telefoni i popis proizvoda koje nude. Tako se u izravnom kontaktu s vlasnicima OPG-a može dogovoriti kupovina i dostava željenih proizvoda bez odlazaka na tržnicu ili u prodavaonicu.
Vlasnici OPG-a sa zadovoljstvom su prihvatili ovakav način oglašavanja i prodaje svojih proizvoda, posebice u vrijeme kada je trgovina domaćim proizvodima otežana ograničenjima vezanim za koronavirus. Ujedno vjeruju da će na ovaj način sugrađani i ubuduće kupovati domaće proizvode provjerene kvalitete što će značajno pomoći opstojnosti malih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja se teško mogu nositi s jeftinim uvoznim proizvodima, nerijetko sumnjivog roka trajanja pa i kvalitete.
Namjera je da E-TRŽNICA zaživi i nakon poteškoća vezanih za koronavirus kako bi domaći proizvodi provjerenog porijekla i kvalitete što lakše našli put do kupaca. Stoga Komunalac Požega d.o.o. radi na projektu mobilne aplikacije za kupce i prodavače koja će uskoro biti predstavljena i dostupna građanima.
Komunalac Požega d.o.o. poziva i sve druge vlasnike OPG-a i proizvođače koji su svoje proizvode do sada plasirali na tržnicama ili štandovima, a žele biti uključeni na popis E-TRŽNICA da se jave na broj telefona 034/316-860.
Snijeg koji od jučer pada na području Požeštine nije prouzročio poteškoće u prometu.
Djelatnici Zimske službe Komunalca Požega d.o.o. na teren su izišli sinoć oko 20 sati s 4 traktora i 2 kamiona s ralicama i posipačem soli te poluteretnim vozilom. Jutros do šest sati posoljene su i očišćene sve ulice pod zimskom službom Komunalca Požega d.o.o., a riječ je o više od 100 kilometara prometnica u gradu Požegi i prigradskim naseljima.
Dežurne ekipe zimske službe su u pripravnosti te na intervencije izlaze prema Planu rada zimske službe u Gradu Požegi.
Redoslijed i prvenstvo izvođenja radova određuje se s obzirom na važnost ulica, lokaciju javnih službi (hitna pomoć, policijska uprava i postaja, vatrogasna služba, bolnica) i frekvenciju prometa prema određenim zonama prioriteta.
Komunalac Požega d.o.o. ove je godine uveo mobilni telefonski broj na koji građani mogu prijaviti poteškoće u djelokrugu rada zimske službe kako bi ih se pravovremeno otklonilo.
Broj je 099/49 09 481.
Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske donio je Odluku o načinu održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja.
S obzirom na rizik prijenosa koronavirusa prilikom okupljanja većeg broja osoba na istom mjestu, uvodi se protuepidemijska mjera načina održavanja pogreba i posljednjih ispraćaja koja se odnosi na osobe u području Republike Hrvatske te na pravne i fizičke osobe koje se bave pogrebnom djelatnošću.
Za vrijeme trajanja mjere iz ove odluke:
- pogreb, posljednji ispraćaj i polaganje urne održava se isključivo u krugu najuže obitelji i predstavnika vjerske zajednice, poštujući upute i mjere koje donosi Hrvatski zavod za javno zdravstvo
- obavijest o smrti (osmrtnica) ne smije sadržavati podatke o mjestu i vremenu održavanja pogreba, posljednjeg ispraćaja i polaganju urne
- obustavlja se organiziranje glazbenih usluga i usluga dostave cvijeća i svijeća
Nijedan od sudionika ne smije imati povišenu tjelesnu temperaturu ni simptome akutne respiratorne infekcije.
Molimo Vas da se u cilju zaštite Vašeg i zdravlja svih sugrađana pridržavate navedenih uputa.
Odlukom Stožera civilne zaštite RH obustavljen je rad tržnica i svih objekata u sastavu tržnica u kojima se obavljaju druge djelatnosti.
S radom je tako prestala i Gradska tržnica Požega u unutarnjem i vanjskom dijelu te prodavaonice u sklopu nje.
Račune za sve naše usluge možete bez naknade platiti u poslovnicama Podravske banke d.d. u skladu s preporukama i radnim vremenom banke.
Produženje povlaštene parkirne karte privremeno je moguće uplatom na žiro račun HR1523860021119000924, Podravska banka d.d. najmanje dva dana prije isteka važeće parkirne karte. U opis plaćanja obavezno je navesti ime i prezime vlasnika automobila, adresu stanovanja i registarsku oznaku vozila, budući da će Vam račun za plaćeno produženje povlaštene parkirne karte biti dostavljen poštom.
Poštovani korisnici, kako bismo sačuvali Vaše zdravlje te smanjili mogućnost širenja koronavirusa, Komunalac Požega d.o.o. uvodi promjene u načinu poslovanja sa strankama, a u skladu s trenutačnom situacijom vezanom za pojavu korona virusa u Republici Hrvatskoj.
Molimo Vas da sve upite i potrebne informacije rješavate putem telefona na brojeve 034/316-872 (Odjel za održavanje sustava grijanja, dimnjačarstvo i stanoupravljanje), 034/316-880 (Odsjek za reklamacije i odnose s potrošačima) te 034/ 316-860 (ostale informacije) ili putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te da, osim ako je to doista neophodno, ne dolazite u zgradu tvrtke.
U slučajevima kada je neophodno doći u prostor tvrtke organizirano je radno vrijeme za primanje stranaka u prostoru u dvorištu Komunalca Požega d.o.o., Vukovarska 8 i to prema sljedećem rasporedu:
- 8 – 10 sati - Odjel za održavanje sustava grijanja, dimnjačarstvo i stanoupravljanje
- 10 – 12 sati – Odsjek za odnose s potrošačima (reklamacije).
Radno vrijeme blagajne je od 7 do 12 sati, a istovremeno u prostor blagajne mogu ući samo dvije osobe. Molimo Vas da pri ulasku u zgradu dezinficirate ruke dezinficijensom koji je postavljen na pultu u predvorju zgrade.
Apeliramo na sve korisnike koji se služe internetskim i mobilnim bankarstvom da račune plaćaju na taj način te koliko god je moguće, izbjegavaju dolazak na blagajnu tvrtke.
Produženje povlaštene parkirne karte privremeno je moguće uplatom na žiro račun HR1523860021119000924, Podravska banka d.d. najmanje dva dana prije isteka važeće parkirne karte. U opis plaćanja obavezno je navesti ime i prezime vlasnika automobila, adresu stanovanja i registarsku oznaku vozila, budući da će Vam račun za plaćeno produženje povlaštene parkirne karte biti dostavljen poštom.
Odvoz miješanog komunalnog otpada i korisnog otpada obavljat će se prema unaprijed utvrđenim rasporedima, objavljenim na www.komunalac-pozega.hr.
Kako bismo sačuvali Vaše i zdravlje svih korisnika, svakodnevno pratimo upute Nacionalnog stožera civilne zaštite te ćemo u skladu s tim organizirati naše poslovanje. Pozivamo Vas da redovito pratite našu internetsku stranicu www.komunalac-pozega.hr gdje ćemo objavljivati eventualne promjene.
Molimo Vas za razumijevanje i pridržavanje navedenih uputa koje su u interesu svih nas s ciljem očuvanja zdravlja i sprječavanja širenja virusa.